lørdag 9. januar 2010

Ingeborg Skrudland

Et par uker før jul var vi på utstilling på Jæren hotell Bryne. Utstillingen var av Ingeborg Skrudland der hun hadde laget en fotoutstilling i det gamle bassenget inne på Jæren hotell. En interessant og kreativ plass å ha en utstilling spør du meg. Mange av bildene var portretter av folk der de drev med side daglige rutiner, og et par dyr. Jeg likte bildene fordi mange av dem var så lyse og fine i tilegg til at de fanget opp personligheten til folkene på bildene. Det var en utstilling det er verdt å se.

Desverre var linsen til kameraet mitt på verksted denne dagen så jeg har ingen bilder fra selve utstillingen .



Etter utstillingen gikk vi videre til Bryne Mølle der det viste seg at det fantes en kalligrafiutstilling. Den var av en lokal dame, Herborg Kverneland som i flere år hadde brukt å lage kunst av kalligrafi som terapi. Her var mange flotte verk og jeg ble selv veldig inspirert til å bruke kalligrafi til å lage bilder og ikke bare skrift.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar