tirsdag 1. september 2009

Læringsoppdrag!


For tiden har vi læringsoppdrag i Trykk & Foto timene. Det vil si at vi har fått en oppgave som vi jobber med hjemme og som siden skal brukes i en oppgave på skolen. Temaet for læringsoppdraget denne gang er å ta bilder av:


  • Høst
  • Frukt, bær og grønt
  • Dyr
  • Reflekser
  • Komposisjon
Læringsoppdraget begynte i dag 1. september og vi skal ta for oss Frukt, bær og grønt. Til tross for dårlig vær tror jeg dette kan bli et spennende tema og senere vil jeg publisere bilder fra læringsoppdraget her på bloggen min, så vent å se!








Jeg startet med å ta bilde av bær, og hva er vel mer bær om høsten enn Rognebær? Å få skarpe fotografier var derimot ikke så lett i vestlandsvinden. Disse fotografiene har jeg ikke redigert noe særlig men fremhevet heller de friske fargene.




På dette bildet og det øverste er temaet frukt. Her har jeg derimot valgt å kombinere forskjellige frukter for å lage en flott komposisjon med flotte farger.


2 kommentarer:

  1. Nam nam! Friske, fine farger! Så godt ut:D

    SvarSlett
  2. Det øverste bilde var bare helt fantastisk. Det var et friskt og fint bilde.

    SvarSlett